Caser

Vi jobber *effektivt*, kreativt 
og i tett dialog med våre kunder, 
for å skape innhold som betyr noe. 

Vi har bred erfaring i å gjennomføre helhetlige kommunikasjonsstrategier. Med utgangspunkt i kundens ønsker utvikler vi konsepter, finner passende talenter, produserer innhold og distribuerer og analyserer resultater. 

Kreativt, engasjerende og [underholdende]

Vi lager reklamer og utvikler konsepter for kunder på en underholdende, kvalitetssterk og brandsafe måte. Vi samarbeider med Penetrace for å ytterligere kvalitetssikre analyse og rapportering. 

Ønsker du å skaffe flere søkere til en utdanning, gjøre merkevarebyggende aktiviteter, skape konverteringer eller øke stemmer ved valg? Ta kontakt!

TFF

Hvilken elsparkesykkel-type er du?

Vi utviklet og produserte en reklame for Trafikkforsikringsforeningen i forbindelse me bevisstgjøring av viktigheten av forsikring når man kjører el-sparkesykkel. Målet var å nå ut til unge, og spesielt unge gutter og vi kobla derfor på vår eminente komiker Ahmed Mamow. Vi produserte innhold til TikTok, utendørs display og TV.

Se hele casen

Egil

Tripletex

Rekrutteringsvideo med Egil Skurdal

Tripletex gjør regnskap smart, enkelt og effektivt. I 2022 søkte de flere kollegaer til sitt kompetente fagmiljø, og ønsket å gjøre noe gøy for å fange oppmerksomheten på LinkedIn. Dette løste vi sammen med vårt fantastiske humortalent Egil Skurdal.

Se hele casen

Høyskolen Kristiania

Liveshow med Høyskolen Kristiania

Sammen med Høyskolen Kristiania reiste vi rundt under fadderuken i Oslo og Bergen og holdt tre underholdningsshow, basert på Snapchat showet "Hva tenker du om". På turen hadde vi med oss Egil Skurdal, Hallvard Dyrnes, Ahmed Mamow, Guccigaute, Øyunn Krogh og Nora Angeltveit.

Se hele casen

Norges bilbransjeforbund

Hvordan få flere unge til å søke bilfag?

I flere år har vi sørget for å øke oppmerksomhet og dra trafikk til velgbilfag.no.

Se hele casen

Helthjem

Ikke kast bort tiden din

Våren 2021 gjennomførte simpl et samarbeid med leveringstjenesten Helthjem. Helthjem ønsket å presentere sitt produkt og merkevare på en humoristisk måte.

Se hele casen

Valgdirektoratet

Ta valget 2021

Nordic Screens mottok støtte fra Valgdirektoratet for å videreutvikle og gjennomføre prosjektet Ta valget i forbindelse med Stortingsvalget 2021.

Se hele casen