Caser
Vi jobber *effektivt*, kreativt
og i tett dialog med våre kunder,
for å skape innhold som betyr noe.
Vi har bred erfaring i å gjennomføre helhetlige kommunikasjonsstrategier. Med utgangspunkt i kundens ønsker utvikler vi konsepter, finner passende talenter, produserer innhold og distribuerer og analyserer resultater.
Kreativt, engasjerende og [underholdende]
Vi lager reklamer og utvikler konsepter for kunder på en underholdende, kvalitetssterk og brandsafe måte. Vi samarbeider med Penetrace for å ytterligere kvalitetssikre analyse og rapportering.
Ønsker du å skaffe flere søkere til en utdanning, gjøre merkevarebyggende aktiviteter, skape konverteringer eller øke stemmer ved valg? Ta kontakt!
TFF
Vi utviklet og produserte en reklame for Trafikkforsikringsforeningen i forbindelse me bevisstgjøring av viktigheten av forsikring når man kjører el-sparkesykkel. Målet var å nå ut til unge, og spesielt unge gutter og vi kobla derfor på vår eminente komiker Ahmed Mamow. Vi produserte innhold til TikTok, utendørs display og TV.
Tripletex
Tripletex gjør regnskap smart, enkelt og effektivt. I 2022 søkte de flere kollegaer til sitt kompetente fagmiljø, og ønsket å gjøre noe gøy for å fange oppmerksomheten på LinkedIn. Dette løste vi sammen med vårt fantastiske humortalent Egil Skurdal.
Høyskolen Kristiania
Sammen med Høyskolen Kristiania reiste vi rundt under fadderuken i Oslo og Bergen og holdt tre underholdningsshow, basert på Snapchat showet "Hva tenker du om". På turen hadde vi med oss Egil Skurdal, Hallvard Dyrnes, Ahmed Mamow, Guccigaute, Øyunn Krogh og Nora Angeltveit.
Norges bilbransjeforbund
I flere år har vi sørget for å øke oppmerksomhet og dra trafikk til velgbilfag.no.
Helthjem
Våren 2021 gjennomførte simpl et samarbeid med leveringstjenesten Helthjem. Helthjem ønsket å presentere sitt produkt og merkevare på en humoristisk måte.
Valgdirektoratet
Nordic Screens mottok støtte fra Valgdirektoratet for å videreutvikle og gjennomføre prosjektet Ta valget i forbindelse med Stortingsvalget 2021.